Aplikacja MyCompany

MyCOMPANY to profesjonalne i praktyczne narzędzie przeznaczone dla instalatorów systemów marki JABLOTRON. 

  • Zarządzanie instalacjami
  • Ofertowanie
  • Biblioteka materiałów JABLOTRON (instrukcje, oprogramowanie, certyfikaty, katalogi, filmy, itp.)

Aby założyć konto na MyCOMPANY skontaktuj się z nami

 

Moduł zarządzania instalacjami

MyCompany - przegląd zainstalowanych systemów alarmowych Jablotron

Logując się do MyCOMPANY wszystkie zarejestrowane przez Ciebie systemy są dostępne w jednym miejscu. Dzięki temu możesz zobaczyć aktualny stan urządzeń, załączyć określony filtry wyświetlanych zdarzeń, analizować powstałe problemy, dokonać szybkiej diagnozy i naprawy.

Szczegółowe informacji dla każdej instalacji dostępne są na bieżąco, cały czas.

O każdej porze możesz sprawdzić stan komunikacji GSM/GPRS, poziom baterii w każdym z zainstalowanych urządzeń bezprzewodowych, poziom zakłóceń radiowych i wiele innych parametrów istotnych z technicznego punktu widzenia. W zależności od ustawień na koncie Klienta, Instalator może mieć pełny wgląd w system lub ograniczony tylko do zdarzeń technicznych. W żadnej z wybranych opcji Instalator nie będzie miał podglądu do zdjęć.

WEB-Link - programowanie central Jablotron

Konfiguracja systemu odbywa się poprzez podłączony do Internetu komputer, tablet lub telefon bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania oraz posiadania instalacji w bazie danych. Struktura WEB-Link jest taka sama jak programu F-Link. Można w ten sposób wprowadzić większość ustawień systemowych. Centrala nie musi zostać przełączona w tryb serwisowy. Istnieje możliwość ustawienia czasu, w którym wprowadzone zostaną nowe ustawienia dokonane poprzez WEB-Link.

Ofertowanie

MyCOMPANY umożliwia Ci tworzenie profesjonalnych ofert z wykorzystaniem Twojego logo i danych firmowych. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób przygotujesz oferty dla swoich Klientów z pełnym opisem proponowanego systemu i urządzeń.

Profesjonalna oferta

Przez cały czas możesz monitorować status oferty, wysłać ją do klienta, wprowadzić poprawki, zmieniać, tworzyć inne warianty. Po akceptacji oferty przez Klienta, system automatycznie przygotuje zamówienia, a także pomoże w przygotowaniu umowy dla Klienta oraz protokołu odbioru.

 

Bank materiałów JABLOTRON

 

Konto MyCOMPANY to także dostęp do istotnych materiałów przy tworzeniu ofert i wykonywaniu instalacji.

Zawsze "pod ręką" w jednym miejscu znajdziesz:

  • Instrukcje
  • Certyfikaty urządzeń
  • Najnowsze oprogramowanie
  • Katalogi
  • Prezentacje
  • Filmy na temat
  • I wiele innych przydatnych materiałów
X